FAQ

Retea pentru comunitati sustenabile: Federatia Fundatiile Comunitare din Romania

Website: deschide website (în fereastră nouă)
Proiect realizat de: Federatia Fundatiile Comunitare din Romania
In parteneriat cu: Asociatia pentru Relatii Comunitare (ARC); Fundatia Comunitara Alba; Fundatia Comunitara Bacau; Fundatia Comunitara Bucuresti; Fundatia Comunitara Cluj; Fundatia Comunitara Covasna; Fundatia Comunitara Iasi; Fundatia Comunitara Mures; Fundatia Comunitara din Odorheiu Secuiesc; Fundatia Comunitara Oradea; Fundatia Comunitara Prahova; Fundatia Comunitara Sibiu; Fundatia Comunitara Tara Fagarasului
Nr. contract: RO2013_C5.1_26
Runda de finanțare: 1
Finantare: 139.132,50 EUR
Buget: 174.232,50 EUR
Judet: Cluj
Oras: Cluj-Napoca
Descrierea proiectului
Fundatiile Comunitare din Romania contribuie la construirea de comunitati responsabile, generoase, inclusive si sustenabile, capabile sa evolueze impreuna pentru implinirea potentialului lor maxim. Fundatiile Comunitare inteleg nevoile comunitatii si ofera sprijin initiativelor si organizatiilor locale, pentru inovare si consolidare. Ele sustin filantropia si dezvoltarea locala prin implicarea a numerosi factori locali sa participe cu resurse proprii si stimuleaza colaborarea. Misiunea Federatiei Fundatiile Comunitare din Romania (FFCR) este de a-si reprezenta si sustine membrii si de a contribui la schimbarea sociala. „Retea pentru comunitati sustenabile: Federatia Fundatiile Comunitare din Romania” este un proiect initiat de membrii Federatiei, care doresc sa dezvolte si sa mentina o retea resursa atat pentru membrii Federatiei cat si pentru actorii interesati de dezvoltarea filantropiei atat la nivel national cat si international. Fiind un proiect axat pe dezvoltarea organizationala a Federatiei, s-au desfasurat patru grupuri de lucru tematice la care au participat membri din cele 12 organizatii membre ale retelei: comunicare, strangere de fonduri, monitorizare si evaluare, precum si relatiile nationale si internationale. Un proces de rebranding a avut loc. Urmare a acestui proces un concept nou de identitate vizuala a fost proiectat pentru federatie. In acelasi timp, a fost elaborata o agenda nationala comuna care a adus la un loc cererea si oferta de strangere de fonduri. A avut loc o conferinta nationala care a facut posibila crearea de retele si schimbul de opinii intre membrii federatiei.