Cioc.Cioc. Cine este? ONG
Website: deschide website (în fereastră nouă)
Proiect realizat de: Fundatia Corona
Nr. contract: RO2014_C5.2_52
Runda de finanțare: 2
Finantare: 74.850,00 EUR
Buget: 83.182,00 EUR
Judet: Iasi
Oras: Iasi
Descrierea proiectului
In Romania gradul de cunoastere a publicului larg cu privire la sectorul ONG (rol, importanta, activitati, institutii, impact social) este foarte mic. In general oamenii nu stiu ce este un ONG si nici cu ce se ocupa. Acest aspect se reflecta in lipsa de incredere a populatiei in ONG-uri, in lipsa de implicare a cetatenilor in activitatea ONG, in lipsa finantarii - donatii. *Proiectul si-a propus sa contribuie la cresterea gradului de vizibilitate al sectorului ONG in integralitatea sa, pentru publicul larg din Regiunea NE. Pentru a atinge acest obiectiv, in cadrul proiectului au fost implementate o serie de activitati. A fost creat un set de instrumente de promovare (10 videoclipuri, 13 postere electronice, 11.000 de stickere, 11.000 pliante, 10.000 CD-uri, 1 pagina web, 1 sigla, 1 slogan, 38 de prezentari interactive pentru informare) cu privire la sectorul ONG. Prin intermediul acestor instrumente au fost abordate aspecte precum diversitatea, populatia de etnie roma, mediul, cultura, educatia, voluntariatul, aspecte sociale, drepturile omului, egalitatea de gen si lupta impotriva extremismului.*Sase multiplicatori au beneficiati de sesiuni de formare, imbunatatindu-si abilitatile de comunicare si de organizare.*Promotorul a sustinut sesiuni de informare pentru elevi cu privire la sectorul ONG si societatea civila. La sesiuni au participat peste 10.000 de elevi. Acestia si-au imbunatatit cunostintele si gradul de constientizare cu privire la sectorul ONG dar si asupra responsabilitatii sociale pe care fiecare individ le poarta, asupra dezvoltarii durabile, a protectiei mediului etc.*Materialele de promovare a sectorului ONG au fost publicate pe web si au fost diseminate la scara extinsa cu ajutorul participantilor la seminarii totalizand mai mult de 60.000 de vizualizari pe Facebook.*In cadrul concursurilor organizate in cadrul proiectului elevii participanti la sesiunile de informare au avut posibilitatea de a prezenta actiuni sociale pe care le-au initiat sau la care au participat: realizarea de donatii, actiuni de protectie a mediului, actiuni de protectie a animalelor etc.*Mass media a fost implicata in proiect, iar ca urmare a colaborarii cu mass media 20 de articole au fost publicate in presa scrisa avand ca subiect teme predilecte ale sectorului ONG in special incurajarea voluntariatului si realizarea de donatii. *Ca rezultat al proiectului, a fost generat un val de simpatie referitor la sectorul ONG in randul populatie scolare si au fost atrasi tineri in directia implicarii sociale si a responsabilitatii civice. Instrumente utilizate in social media si alte tipuri de instrumente si abordari au fost folosite in cadrul proiectului.